<body>
LIFE IS A LONG JOURNEY

MIEMY THALIA / EKIN


Part time blogger / A worker


SHAKLEE DROPSHIP / REDONE AGENT


: MIEMY THALIA : SHAKLEE DROPSHIP AND REDONE AGENT
+ follow |


chitchat:


****



REDONE PALING MURAH



written on Wednesday 2 November 2016 @ 20:54 ✈



redone paling murah

Nurkilan ni lahir pada  3/11/2016 pagi yang sejuk terasa sangat segar ( baru lepas hujan). Hari ni nak kongsi dengan pembaca pasal RedOne  Back To Basic (tagline telco). Ekin dah guna Redone sejak 2013, sebelum tu memang setia tahap dewa dengan celcom tapi sejak dapat keje area Puchong mula beralih sikit hati tu . Dulu duduk kampung tak terasa sangat kalau keluar duit beli topap sebab Makan, rumah tak payah bayar, tak payah " call " mak bila dah duduk jauh ni aduh hai duit memang kene catu kaw- kaw.

redone paling murah



So mula la terjebak dengan RedOne ni sejak kakak senior ni perkenalkan. First guna, ambik pakej RP8 + 1gb unlimited ( RM30 ), takut jugak tak dapat bayar bulan depan sebab bill ( memang set dalam pala otak ni ni conform mahal gila bill aku bulan depan ) bulan seterusnya terkejut tengok bill rm40.20 je teros suruh pakwe convert Redone ( sekarang dah jadi suami, alhamdullilah) . Sampai la sekarang 1 family convert Redone lagi la berbaloi sebab FREE CALL UNLIMITED RedOne to Redone

RedOne ni lebih mesra pengguna. Mungkin ramai yang tak tahu antara kelebihan utama redone adalah data internet tiada kontrak. Data boleh di naikkan ( pengguna boleh upgrade sendiri di handphone), diturunkan mahupun di tutup dan di on semula pada 1-10hb mengikut keperluan pengguna, Maka jadilah yang bijak menilai dan membuat pilihan dengan lebih teliti. Kelebihan yang telco lain tidak ada selain Redone.

              redone murah

Pengguna RedOne boleh pilih data internet mengikut penggunaan mereka. Ekin suka suggest dekat pelanggan untuk ambik 1gb unlimited. Apa yang unlimited ni ? Data di beri percuma selepas kehabisan data yang pengguna beli. kebiasaannya PPU ( pay per usage ) akan dikenakan jika melebihi had yang telah di persetujui oleh pelanggan. Unlimited lebih menyelamatkan amount yang perlu dibayar ( nanti tak ada la kes bill melambungTetapi dengan pakej RedOne serendah RM20 ( untuk pakej DATA8 & DATA8+ ) pengguna layak terima data unlimited + call free unlimited sesama redone. LEPAS NI TAK ADA LAGI CAS PPU . 


REDONE MURAH
TESTIMONI SENDIRI AMBIK DATA 1GB +



Ingin  mendaftar Redone tapi tidak tahu dimana ???

Atau pun tidak mempunyai masa,..???
boleh call saya...saya membuat registration by online sahaja

sesiapa yang nak tukar pakej redone tapi malas nak pergi PS boleh jugak contact saya,
nak bayar bill pun boleh

whatsapp/call 01110620040 syikin

jangan lupa tinggalkan jejak anda di comment mahupn di trafik pengunjung

visit my facebook : Syikin Rahmat
visit my IG : Miemythalia



          






Labels: , , , ,


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life