<body>
LIFE IS A LONG JOURNEY

MIEMY THALIA / EKIN


Part time blogger / A worker


SHAKLEE DROPSHIP / REDONE AGENT


: MIEMY THALIA : SHAKLEE DROPSHIP AND REDONE AGENT
+ follow |


chitchat:


****



Redone Promotion October 2015



written on Monday 12 October 2015 @ 01:14 ✈

Bulan ni maaf la lambat sangat update blog...
Hari ni baru nak cerita promosi yang redone buat untuk bulan October....sangat2 murah...

tak masuk akal la hargeny...

Deposit rm25 dua line....dua line ok...

selame ni mana ade redone buat macam ni...so kepada sesiapa yang nak convert ke redone...sila buat bulan ni...dan kepada sesiapa yang nak convert dari postpaid ke redone...tak perlu keluar apa-apa bayaran....

http://miemythaliawink.blogspot.my
Pakej redone oct 2015

Tapi setiap manusia pasti ada sahaja halangan yang berlaku..
♤ tak ada masa untuk pergi register
♤tidak tahu untuk register dimana..

Jangan risau...anda boleh register dengan saya (SA redone nur asyikin) 
 ♤tak perlu keluar duit minyak
♤tidak perlu bersesak di highway
♤TIDAK perlu isi sebarang borang

Saya akan uruskan semua sehingga simcard sampai di hadapan rumah anda..nak tahu macam mana ??
Boleh hubungi/ whatpp saya di 01110620040 

Tak tahu nak bayar bill redone..boleh whtsapp saya..saya ade sediakan khidmat pembayaran bill redone 



Visit my fb = miemy thalia
Visit my ig = miemythalia

Labels: , , ,


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life