<body>
LIFE IS A LONG JOURNEY

MIEMY THALIA / EKIN


Part time blogger / A worker


SHAKLEE DROPSHIP / REDONE AGENT


: MIEMY THALIA : SHAKLEE DROPSHIP AND REDONE AGENT
+ follow |


chitchat:


****



kehebatan redone



written on Monday 27 April 2015 @ 17:52 ✈

Hari ni 28/4/2015

Hari ni nak show kat anda hasil penggunaan sepanjang bulan 4(belom close bill lg k)
 Best tau redone ni...kite boleh check bill sendiri guna hp bile-bila masa dimana jua.. (eceh)

Cara nya click  *123# atau pergi ke self care log in..

ni gambar kegunaan semasa saya untuk bulan 4 sekali dengan pakej yqng sy ambik...




sikit je kan call out ngn sms saya (bukan sebab dah kawen k tapi sebab org keliling rmai yg redone...sbb redone-redone free call unlimited untung kan)

jangan mulakan alasan lapuk
       *awak boleh la jimat semua pakai redone..
        *saya tak mampu la nak bayar bill bulan2
     
 tapi tekatkan dalam hati Macam saya dulu
          *kite mula kan dulu,pasti ada yang mengikut (sekarang                     semua family saya dan mentua pakai redone)
        *tak mampu nak bayar bulan2...ape kate mula kan simpan               semingu rm5...pasti hujung bulan anda boleh tampung bill             anda..

Internet saya memang dari dulu lagi ambik 1gb+ sebab kite tak tahu bulan tu nak guna banyak or sikit dan lagi 1 untuk langkah berjaga-jaga (sangat activ ber'fb,ber'ig,ber'blog,register cust,ber'waze, n etc yg guna internet..)
Bayar hanya rm30(1gb+) tapi saya sentak hampir 3gb selalunya..

Compare la dengan telco anda...sape lg jimat dan untung
Yang penting no gst...bayar ape yg anda guna sahaja..lewat bayar tidak akan dikenakan cas ++ macam  sesetengah telco tempatan

Pm 01110620040 for info

Labels: , , , , , ,


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life